Axenda cultural do IES Ponteceso

Axenda cultural do IES de Ponteceso

Benvidos ao noso blog co que intentaremos achegarvos á actividade cultural dende o noso centro.

luns, 25 de xuño de 2012

Choiva de premios na biblioteca

O pasado venres 22 de xuño fixemos entrega dos premios aos últimos concursos convocados no noso centro e coa colaboración da biblioteca. Deixámosvos aquí unha reportaxe fotográfica do acontecido e seguidamente o poema premiado no V Certame Literario do IES de Ponteceso, de carácter comarcal,  que recaeu en mans dunha rapaza que cursa 4º de ESO no IES Alfredo Brañas de Carballo. Parabéns a Mª Belén Trigo e ao resto de gañadores.

Entrega de premios no IES de Ponteceso on PhotoPeach

EU SON GALICIA! ( por Mª Belén Trigo)

Eu son a letra que recorre
unha folla en branco.
Eu son a que voa no vento
a que se agocha no bosque.

Eu son a nai de todos vós,
son o pai de todos aqueles
que se refuxian no meu interior.

Nacín coa beleza dunha snhor
e morrerei cando xa non teña voz;
Nacín no peirao,
morrerei no último barco.

Ao anoitecer escoitarasme gritar
no fondo do val e verás
as lámpadas da Santa Compaña
que a miña cara iluminarán.

Pola noite o ouveo do lobo
cara a lúa colgada no ceo;
escoitarase a música do trabador do noso reino.

Verás o sol baña-lo bosque; nacerá
un desexo no teu peito, latexando forte;
Así, con cada latexo escoitarásos meus soños tintados de verde.

Eu son unha nena, son un vello
son un vento do norte
son a chuvia do ceo
son un bico nun muíño
son un "si quero"
son un soño, un desexo...

Un corazón son

Eu son Galicia!...





Ningún comentario:

Publicar un comentario